Skriv din beskrivning här!

Nike +

Vad har ni för utrsutning när ni tränar?
Kör ni på shorts, springbyxor eller kanske mjukisar?
Det beror ju helt på vad man gillar och tycker är bekvämast. 
 
När jag tränar har jag alltid springbyxor, tycker personligen att det är det skönaste som finns och slipper bry mig om saker som tex. glömt raka benen osv. Helt enkelt smidigt och bra :D
 
Har somsagt komplex för mina armar så kör helst på en tröja över eller något. 
Ibland blir det ju tyvärr så varmt att man måste ta av sig tröjan, så då brukar jag bara ha ett vanligt 
träningslinne/t-shirt. 
 
Skorna som jag har at the moment och som jag är heelt förälskad i är Nike +. 
Köpte dom på Jersey Gardens i usa för ett riktigt bra pris. 
Det jag älskar med dom är att det knappt känns som om man har skorna på sig.
Sjukt lätta och smidiga.
 
 
Shoppa billigt? GinaTricot och H&M leverar.
 
           
 
    
                 179;-                                               299;-                                          99;-
 
Allt finns självklart i andra roliga färger, mycket roligare och vågat om man går på färgglatt.
 
Dock så tycker jag att man ska satsa på ett bra par skor.
Annars kan du få typ problem med lederna osv. efter ett tag. 
Så kör på en bra och prisvärd investering. 
 
 
Det här är dom skorna jag har. Somsagt älskar dom och rekomenderar stort. 
 
Du hittar Nike's officiella sida här.
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback