Skriv din beskrivning här!

Today

Drog som väntat in till stan, gick i lite affärer. Hitta en jätte söt klänning som jag köpte men när jag kom hem insåg jag hur genomskinlig den va. Asså det var inte som om man såg allt men man såg typ ändå lite saker som jag inte tycker är så appropriate så att säga. Får försöka hitta nån typ kjol man kan ha under klänningar, för dom flesta klänningar jag har är lite halvt så. Hehe

Köpte en keps också på Gina. Asså deras nya kollektion som typ heter new classics är så sjukt snygg och stilren. 
Köpte somsagt en marin blå keps, får försöka matcha den med nåt nån dag haha. 

Tröjan på bilden köpte jag dock inte. 
Inte riktigt min stil med pikéer asså.
Haha

Kram på er.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback