Skriv din beskrivning här!

ny header

Som ni ser har jag fixat en ny header, även fast bilden inte alls är ny heheoiho.
Måste seriöst ut på en photoshoot och skaffa lite nya bilder, till tex. en ny braa header.
Men ni får stå ut med den här nu ett tag tills jag fått lite arkivbilder.
 
Ska snart bädda ner mig och sätta på någon bra film, euriovision har varit på hela kvällen inne i vardagrummet men har inte ens brytt mig om att titta på tv:en en gång.
Fel person representerar Sverige. End of story. Ska inte uttala mig mer om det innan jag skriver nåt dumt.
 
Uppdaterar er om mitt händelserika liv imorgon, hoho eller inte.
Skoja det blir nog ingen film, ett par avsnitt av breaking bad blir det.
 
Kram. 
 
 
Kärlek till Aaron Paul som spelar Jesse asså !
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback