Skriv din beskrivning här!

Slapp dag

Idag har jag verkligen inte gjort något haha.
Eller cirkus 5 avsnitt av Breaking Bad har setts.
Rekomenderas stoort, är helt fast, även om det är en lite typ udda serie.
Det är iallafall inte en tonårsserie så att säga,
till skillnad från typ Teen Wolf, Gossip Girl, Pretty Little Liars osv. 
 
Vad gjorde ni igår då?
Hade tänkt att dra ner till majbrasan runt 8 igår med Linda, men kände inte alls för det, det var kallt ute, jag var trött och allt. Så strunta i det och stanna hemma. Skönt.
Det läskiga är att det alltid händer så mycket hemska saker på Valborg. Asså folk borde verkliugen chilla ner lite och TA DET LUGNT.
Läste på AFtonbladet att en 8 ÅRIG FLICKA blev mördad igår kväll.
Så j*vla hemskt. Det värsta är att föräldrarna är utomlands också och polisen inte har fått tag på dom än.
Usch vill inte ens tänka på det :(
 
 
På måndag fortsätter praoen iallafall, även om det bara är torsdag idag, whey.
Fast det kommer bli ännu tuffare än den här veckan. 
För vi ska jobba från måndag till fredag blä.
 
Kan ni förstå hur nära sommaren är? Det kan inte jag. 
 
Om 43 dagar är det skolavslutning, one direction konsert och konfirmationsläger på samma dag! 
Det krockar ju mer eller mindre. 
Men planen är att jag åker upp till Åre dagen efter bara med tåg. 
Vill verkligen inte missa skolavslutningen, typ säga hej då till alla osv. 
Egentligen bryr jag mig inte så jätte mycket om konserten, men det ska bli kul ändå! 
Det var ett tag sen man såg killarna haha :') 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback