Skriv din beskrivning här!

Be fit or jealous on the beach.

Hmm,
Läste 'citatet' igår på weheartit. 
Jag har börjat träna, men jag gör det inte för att jag 
är avundsjuk på någon, jag gör det för mig själv!
Och det är det absolut viktigaste, känn dig inte tvingad att göra något. Det slutar oftast inte med det bästa resultatet. 
 
För att uppnå ditt resultat till det bästa måste du komma ihåg att tex. Gå på dieter (typ grova) eller svälta dig själv inte heller kommer leda någon vart.
 
Välj bara nyttigare alternativ!
Det kan vara jätte svårt att motstå godsaker, det vet jag.
 
Men tänkte faktiskt göra ett inlägg om tips som du kan äta som både är gott OCH nyttigt. 
 
Gör din träning rolig och kreativ om du känner att det börjar bli tråk och du inte orkar med det. 
 
Ta med dig ett hopprep ut i solen (bc vår hoho), eller spring till närmsta skog och gör ben/magövningar. Dåliga exempel men min fantasi flödar inte direkt just nu haha. 
 
 


 
Kram. 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback