Skriv din beskrivning här!

Seg dag

Orkar inte vilken jobbig dag. 
Vakna vid 7 (!!!) kändes seriöst som att jag skulle svimma, 
men tvinga mig upp och åt en banan till frukost, så har varit vrålhungrig hela dagen.
 
Vi har ny spanska lärare också som tror att vi kan prata flytande (?) kändes som att hennes mål av lektionen var att säga varenda ord på spanska hon visste.
Nej men ska föröska göra ett "gott intryck" så att säga. 
 
Sen så hade jag ju utvecklingssamtal som var jäävligt stelt. Orkar inte ens gå in på det.
 
Försökte titta på Nash's och Jerome's livstream men några skrikiga tjejer förstörde allt och det blev bara skit så dom va tvugna att avsluta den :D
 
Nu ska jag kolla på the vampire diaries och göra en latte okej hej då.
 
 
första bilden ja hitta på datorn, haha stämmer in ganska bra på mig..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback