Skriv din beskrivning här!

Vår vår vår!

Våren är här (näst intill sommar) och behöver införskaffa mig en härligt snygg vårjacka. Kan faktiskt inte gå runt i min skinnjacka längre :s usch det blir så varmt. 

Så planen är att på onsdag ska jag in till stan och kolla på lite jackor.
Jag har tre olika jackor i huvudet som kan tänkas av mig.


1. Klassiska jeansjackan, ser en ljus och lite distressed jacka framför mig. Så sjukt snyggt och fräscht. Har sett snygga på Zara, hoppas dom har några inne. 

2. Kavajer, nån form av lite tjockare kavaj. Ser stilrent och klassy ut. Skulle faktiskt kunna tänka mig nån ljus kavaj. Ser så high fashion ut och går runt med, coolt.

3. Färgglada jackor, jag förknippar våren med glada och fina färger. Så varför inte våga och gå runt med något sånt. Riktigt snyggt och ska kolla om jag hittat något som passar mig. 

Ni får helt enkelt vänta och se vad jag kommer komma hem med ;)
Hahah nej men jag får ju se om dom snygga nyheterna ens hunnit komma ut i affärerna än.

Kram.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback