Skriv din beskrivning här!

Ont i halsen

Vill verkligen inte bli sjuk!
Sitter och proppar i mig halstabletter och dricker te.
Även fast jag mår som jag mår och varit lite halvt sur och väldigt trött idag drog jag iväg mig till mammas jobb och väntade på att hon skulle sluta.
Asså älskar hennes kollegor! Så sjukt snälla och roliga.
Vi hade lite tid över så hon lockade mitt hår med en sprillans ny locktång. (Mamma är frisör hohio)
Den drog liksom in hårslingan i hela tången och kom ut som en perfekt lock.
Himla sugen på en sån asså.

Nu ska jag plugga lite So, usch har prov imorgon :(
Mitt rum ät desutom kaos, så får försöka fixa till det lite också. 

Nu är lockarna typ borta
dock haha ^

   Kram, Laura. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback