Skriv din beskrivning här!

Lite blandat sådär

Måste faktiskt ta och erkänna att min musiksmak kan ändras på en sekund, ena veckan är jag ett fan av indie och andra veckan house 
Såå, min spellista är väldigt blandad men riktig skön (enligt mej iaf hoho)


1. Har aldrig varit ett fan av 5 seconds of summer eller 5sos som dom kallas men deras typ singel på spotify håller faktiskt och man blir typ glad av den :D +

2. Lorde's musik är alltid på topp, så himla skön. Älskar Glory and Gore. Vet inte vad det är med den, men har spelats många gånger i mina lurar.

3. Asså lite smågammal låt, på nåt känns låten A little party never killed nobody lite halvt, jag vet inte hur jag ska utrycka mig, men typ ute, inte så bra. Men ändå finns det nåt som får mig att vilja spela den om och om igen. Haha

4. Arctic Monkeys. Vart ska jag börja? Haha deras texter och musik och allt är perfectum. Men låten why'd you only call me when you're high har fastnat på nåt sätt. Rikitg härlig låt! ++



5. Var bara tvungen att lägga till den nyaste låten på listan. Blir typ glad o peppad känns det som av den här låten. Lite udda men ni borde faktiskt ge den en chans för han är riktigt duktig!

Ja, som ni ser riktig blandad smak på musik, men det e väll bara kul ;)
Haha 

Kram på er och ha en bra dag,
Laura



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback