Skriv din beskrivning här!

HISS & DISS



1. BareMinerals har seriöst varit min lifesaver den senaste tiden. Min hud har verkligen behövt nått mycket lättare och skonsammare än vanlig foundation osv. Hiss Hiss Hiss!
 
2. Fräscha snygga naglar nu till våren är så sjukt snyggt. Måste verkligen fixa till mina! +
 
3. Köpte hoola från Benefit här om veckan. Alla hypar över den heela tiden men när jag prova den ser jag inget speciellt med den. Inte värt 305 kr.
 
(4). Sveriges oklara väder, i ena stunden regnar det och nästa dag skiner solen som om det inte varit regn på 2 veckor. 
Nej Sveriges väder får skärpa till sig helt enkelt, hoho. Diss.


Härlig blogg, kika gärna in min om du har tid över, kram :)

2014-04-02 · 20:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback