Skriv din beskrivning här!

Dålig dag?

Ni vet när allt bara går fel, hur man känner på sig att det kommer bli eb dålig dag?
Så är det för mig. 
Gick upp halv 6 (!!) för att ha lite extra tid att sätta i linser, men dom ville inte sammarbeta! :G satt där i en halvtimme men det funka bara inte.. Sen krångla kläderna, kunde inte komma på vad jag skulle ha med mig. Hitta inga bra idrottskläder så p12 tröjan fick åka på:(
Sminket krångla också.
Asså åhh, så j*vla trött jag är också. 
Det bästa är ju att vi har skola till 4 idag också :D
Det är väll bara att bita ihop och dra mig iväg till bajsskolan ändå.

Låter väldigt klagig i det här inlägget ser jag nu, förlåt haha 

Kram. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback