Skriv din beskrivning här!

Åre, glass och sol

Nu när lovet börjar närma sig sitt slut ska jag självklart börja dra igång med bloggningen igen. 

Det var första gången jag var i åre, har varit på många andra ställen men Åre toppar verkligen allt! Det var ett bra system med såå många olika backar. Det var så stort och åh vad fint det var! 

Här är en bild från när vi var högst upp. Vi tog kabinen upp och vi hade verkligen tur att det var vindstilla den sista dagen.
Dom andra dagarna var det storm högst upp så man kunde inte åka till toppen. 
Kul att vi kunde det till slut, ja menar, kolla på utsikten. 


Favorit liften hette nåt med sadel (?) och den va perfekt när det stormade och blåste och allt. Den hade till och med tak ;))


Godaste jag smakat ^^ hehe somsagt så unna jag mig lite saker (mycket) och längtar nästan till alla rutiner som brutits. Är det konstigt att jag typ saknar skolan och allt? JA! 


Sist men inte minst, en bild från soliga Norrtälje (landställe). Vädret har varit på sommarnivå och man har kunnat gå runt i linne och shorts. (Sola lite också hihi) Hur skönt som helst! 
Hoppas bara att Sverige bestämmer sig för det här nu och inte klämmer in lite snö om en vecka., haha

Somsagt så kommer bloggningen bli som vanligt och jag hoppas att ni förstår varför jag inte kunnat/tagit mig tiden att blogga. 

Kram på er!
Laura



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback