Skriv din beskrivning här!

Must haves - appar


Islands - ända spelet jag har på iPhone/iPaden. Allmänt underhållande när du har tråkigt. Ett måste att ha på surfplattan.

Wattpad - om du inte redan vet vad det är så är det som ett 'online forum' där flera tusen pers lägger upp storys. Alltså deras egna. Det finns olika kategorier, allt från skräck till fanfictions. Det bra är att alla kan skriva sin egen 'book' som det kallas där.  Jag har själv två st. men det är en seeecret ;)) ++

We heart it - Ja. Standard appen. Om du inte har den ladda ner den nuu! Perfekt för mig om jag tex. har blogg torka. 

Polyvore - Älskar appen så mycket. Det är oftast där jag sätter ihop mina "get the look" collage osv. 
Perfekt. Ett måste! +

YouTube - har märkt att flera av mina kompisar inte har appen. Whatt?!
Gå och ladda ner den straight away om du inte har den. 
Tror inte att jag måste skriva så mycket mer.

Netflix - love love love! Finns sjukt många filmer/serier i HD kvalité. Det kostar dock 79kr i månaden (tror jag) att ha ett konto där men det är seriöst ett måste! +++





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback