Skriv din beskrivning här!

Important stuff in life.

Jag får frågan ganska ofta nuförtiden; "Vad vill du bli när du blir stor?"
En sak har jag klart för mig, jag vill inte bli en läkare, typ kemijobbare (?) eller något sånt. 
Skulle aldriig klara av att gå natur/natur på gymnaiset.
Men sen vet jag faktiskt inte så mycket vad jag vill göra.
 
Min första dröm var att bli en veterinär. Jag vägde, mätte min kanin och mina gossedjur, jag hade världens största veterinärbok och så tvinga jag mig själv att kolla på djursjukhuset när dom operera. Jag menar; alltid bra att vara förberedd eller hur? :')
 
Men några år innan min kanin avled (som levde i 8 år) så dog det intressed, pladask. 
Och så var jag tillbaka på ruta ett.
Hade verkligen ingen susning om vad jag ville hålla på med. 
Men jag var ju liksom 10 år så jag hade ju gott om tid med att komma på det.
 
Nu har jag inte så jätte mycket tid kvar. Eller asså, jag måste ha nån idé i huvudet när jag väljer gymnasielinje om två år. 
 
Fast på senaste tiden (2-3 år) har jag tyckt att något kreativt skulle vara kul att arbeta som.
Kanske designer, fotograf, journalist. haha skulle aldrig klara av att sitta på ett kontor resten av mitt liv. 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback