Skriv din beskrivning här!

Hade lite smått panik..

Hade inte smått utan mycket. Haha började till och med gråta eftersom jag kollade igenom matteboken och fattade att jag inte kunde ett skit.
Somtur va kom min brosa och undra vad som hade hänt så han hjälpte mig så sjuukt mycket!
Asså jag kan seriöst allt nu, är så jävla taggad på provet.
 
Storebrosor är ju inte helt hopplösa :') 
Nej, nu kände jag mig taskig, men dom är bra att ha till mycket. haha.
 
Oj vilket flummigt inlägg men är typ skitglad för att jag faktiskt kan allt nu (har dock suttit i 2 timmar med matteboken framför näsan) hehe.
 
Nu måste jag börja göra tidsinställda tills när jag är i New York.
Jag räkna ut att om ni vill ha 2 inlägg per dag måste jag göra 14 st. minst. 
 
Kanske en idé att börja haha. Jag åker ju på lördaaaag morgon! Tagg tagg tagg.
 
forever 21 i new york, manhattan. Känner att jag kommer vara där gaaanska så mycket. 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback