Skriv din beskrivning här!

Är jag den ändå som..

..är en seriösss daydreamer.

Har kommit på mig själv flera gånger när jag sitter p t banan eller i skolan.
Kan seriöst sitta i timmar och göra upp en hel story i mitt huvud; tex. om hur mitt liv kommer se ut om 10 år. 
Kanske att jag dejtar min kändiscrush, går runt i new york och råkar stöta på jai brooks som börjar följa mig på twitter --> luke frågar jai vem jag är och kollar upp mitt @, han märker att han redan följer mig och dm:ar mig (skickar ett meddelande) och säger hej. Jag säger hej tillbaka och vi blir vänner osv. Ja det låter ju helt sjukt. Haha. Önskar att jag kunde låta bli att tänka så eftersom det aaaaldirg kommer att hända..

Men man ska inte gråta över spilld mjölk..

Eller vänta det där passade inte in.

Men ni fattar min poäng? 

Jag får väll fortsätta drömma vidare och lite halvt sådär glad.



Kram.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback