Skriv din beskrivning här!

Stress.

Jag ber om ursäkt till dom som fortfarande har hängt kvar på bloggen.
Skrev ju i det senaste inlägget att jag skulle försöka hålla bloggningen uppe men det höll jag tyvärr inte, hehe.

Skolan har typ slängt massa prov på oss som vi måste lägga timmtals med plugg på så det har varit lite smått kaos.
Skönt att jullovet börjar närma sig.

Har dock NO prov imorgon och har suttit med boken framför näsan ändå sen jag kom hem. Är ganska stolt över mig själv eftersom jag äntligen fattar det som står i den boken haha. 
Nu känner jag bara att jag inte riktigt vet vad jag ska plugga på.
Har liksom läst kapitlet 80 gånger, mamma har förhört mig med massa frågor, har tillomed googlat massa skit men ändå känner jag mig stressad. 

Aja nu känner jag att jag bara skriver och skriver, haha det får inte bli för långt inlägg. 
  
Nu ska jag sätta på ett avsnitt av gårdagens 'paradise hotel' tror att jag måste släppa tankarna ett tag på det här j*vla provet. 

Kram, Laura.


Från central paark, vill tillbaka :((


FYFAN SÅ BRA BLOGG! Love it <3

Svar: Men tack dsm:)<3
Laura Elisa

2013-12-05 · 11:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback