Skriv din beskrivning här!

Hej&Förlåt.

Vet inte vad som hände efter att jag kom hem från usa. Antar att jag tog en liten bloggpaus eftersom jag var så sjuukt jetlagad :( och det kom så mycket i skolan på en gång. 

Tror jag kommer komma igång med bloggningen och vill verkligen hålla en bra uppdatering men kan tyvärr inte lova något.

Några har dock frågat om en new york haul också. Tror inte att jag kommer göra någon. Tycker bara att det är allmänt stelt, inte riktigt min grej licksom haha.

Vad ska ni göra den här helgen?

Själv ska jag plugga plugga plugga. :((

Hatar det verkligen men eftersom jag är en sån person som aldriiig har och är "lättlärd" inom skolan så måste jag lägga väldigt mycket tid på pluggandet när det kommer prov.

Har somtur är inga prov nästa vecka! Woho.

Men näst nästa vecka kommer masssooor. ew.
Känner att jag kommer ha ett litet eget liv med alla böcker nästa vecka efter skolan haha:(

Har precis slagit igen kemi boken efter att ha suttit ett tag med den framför näsan. Nu ska jag göra en kopp chai te (mummmms)
och sätta på en mysig film. 

Kram och godnatt.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback