Skriv din beskrivning här!

What I want for christmas..

Satte ihop ett litet collage med det jag önskar mig i julklapp. 
Ny gitarr står högst upp på listan. Har verkligen börjat "sats spela" på sistånde och min nuvarande gitarr är skit så jag är i behov av en! :D 
 
 
 
Sen är det lite benefit produkter, har foundationen och primern men det håller på att ta slut. Har hört så bra om deras bronzer också. Fast känner att jag borde önska mig ett presentkort istället så dom inte köper fel haha.
 
Sedan typ Naked basics från urban decay, skulle inte vara helt fel med 1,2 och 3 (asså dom stora)
Men eftersom jag typ aldrig andvänder ögonskugga så skulle det bara vara onödigt. 
 
Åh har velat har real techniques borstarna jätte länge.
Fast mamma och pappa vet nog inte vad det ens är så tror jag komme önkska mig pengar, alltid säkrats;)
 
Skrev ju i förra inlägget att min jul inte riktigt kommer att vara som vanligt,
Det har alltid varit så att i vår familj att vi firar med mina kusiner och min farmor, vi kommer typ runt innan kalle anka och äter julbord och firar till jätte sent på kvällen, hur mys som helst. 
Men nu har tydligen mina föräldrar kommitöverens om att vi bara ska äta lunch, kolla på kalle, ha paket öppning och sen drar vi hem? Fattar nada men det låter som sämsta idéen:(
Har desutom nooooll julkänsla även om snön kom för några dagar sen. 
 
 
 
 


laatar jaettetrakigt med din jul, hoppas verkligan dine foraeldre inser hur tokigt det er som dom har planert... hoppas i alla fall du faar dom prylarne du oenskr dej. kram

2013-12-10 · 23:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback