Skriv din beskrivning här!

Rean osv.

Ber om ursäkt för uppdateringen men har faktiskt mellandags rean att skylla på.
I förrgår var jag där med Emma, köpte typ inget. Ett skal till mobilen och en kopp typ? haha.
Igår var jag där med Olivia, fick med mig tre mysiga tröjor från h&m, en mascara & myys strumpor.
Vi gick även på (en väldigt spontan) bio. Jag köpte biljetter fyra minuter innan hundraåringen gick, som olivia valde.
Helt ok. Ingen höjdare direkt, men men.
 
Idag åkte jag och Emma och fixade det sista med praoen men efter det kom Emmas buss aldrig så vi bestämde oss för att gå och shoppa lite, hehe. 
Fick med mig två nagellack, ett från Essie och ett från Isadora. 
Köpte även FIT me concealern från maybelline new york.
Hitta en sneskuren borste på h&m också, har en liten som kommer från mitt ögonbrynskit 
men sorry den håller inte alltså.
 
Nöjd med allt förutom ångesten jag har att 1000+ är borta :( 
(med mat osv haha)
 
 
 
 
Kram.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback