Skriv din beskrivning här!

Ariana Grande.

Har äntligen hittat några jullåtar som jag äälskar.
Ariana Grande har nämligen gjort fyra stycken covers på Santa Baby, Last Christmas, Snow In California och Love Is Everything. Åhh älskar dom!
 
Nu är desutom alla julklapparna till släkten färdig köpta och börjar få lite julkänsla i alla fall. 
På lördag ska jag och några kompisar ha en typ "minijul" och så ska köra the secret santa. Går typ ut på att alla får en person man ska köpa en julklapp till men ingen vet vem som har köpt vilken, ska bli myys. 
 
Hade sovmorgon idag, hur skönt som helst. Vid åtta så gick jag till Olivia och åt fruksot där osv. vi snackade och hade det mysigt :) 
 
 
Åherregud två bilder från förra vintern. Vet inte riktigt vad jag försöker göra på båda bilderna,
Jag ser så liiten ut!
 
 
 
 
    
 


Vill du bli den bästa designbloggen?:D

- http://rebeccahnilsson.blogg.se/2013/november/tavling-for-basta-designbloggen.html#comment

2013-12-19 · 14:39:34

Hej, vilken fin blogg du har!!:)
Kolla gärna in min också!
Skulle även bli hur glad som helst om du ville gå in här: stinabunde.myshowroom.se/2013/12/19/sheinside/ och klicka på någon av länkarna till någon av klädesplaggen i inlägget!! Kram:)

2013-12-19 · 15:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback