Skriv din beskrivning här!

Ut ut ut

 
Sådär ja, nu är laborations rapporten klar,äntligen!
Har inte kunnat släppa den sen i fredags, men nu är den klar o slipper tänka på den saken.
 
Det är ganska sent för att gå ut på en spring runda, men rapporten tog längre tid än vad jag trodde.
Tror jag går ut en kortis iallafall, asså jag rulla verkligen hem från Emmas land
och känner att jag måste släppa det onyttiga livet och gå vidare till den nyttiga sidan. 
Så ska börja på en clean slate imorgon och INTEköpa nåt onyttig som tex. glass (även om vi kommer praoa i en mataffär och det kommer vara stekande hett)
 
Haha, nu måste jag sluta om jag ska hinna gå ut.
Har iallafall längtat efter att duscha, dom hade en utdusch där men det var ju svinkallt så avstod.
 
Lääängtar!
 
 
Bajs vad jag vill ha sommar, NU! :3
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback