Skriv din beskrivning här!

Fridays

Hej, det var ett par timmar sen hoho
Åkte somsagt in till mammas jobb, när hon slutade åkte vi in till centralen och mötte upp min brosa. 
Vi båda var i behov av något, 
Jag ny jacka, han nya byxor 
Så vi gick runt lite och hitta typ min drömjeans- jacka på h&m.
Asså deras utbud och standard höjs ju bara med åren ;)

Sen mötte vi upp pappa på fridays i Kungsan (the träd is very bjutiful) 
Jag tog en baby back ribs (!!)
Mums va gott det var! 



Jaa, jag råka ta en tugga eller två innan jag fota haha 


Så tråkigt att körsbärsträden inte blommar mer än en kort period. 
Tvivlar på att dom rosa träden finns nästa vecka :(

Det kommer upp ett inlägg med bilder av jackan inom kort tid haha 

Kram.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback