Skriv din beskrivning här!

Coconut Passion

Fick bla. denna lilla mist från mamma i påskägget.
Blev glatt överraskad eftersom kokos är något som passar in väldigt bra på sommaren.
Dock så finns det vissa som inte alls tål lukten av kokos, denna har vanilj i sig också. 
Jag har en liknande som står på hyllan hemma, den heter Amber Romance (?) tror jag. 
Ungefär samma färg och luktar något och det här hållet.



Egentligen behöver jag inte fler, eftersom cirkus 10 står i mitt rum men man tackar ju inte nej ;) 

Ett minus med dessa mists är att dom inte håller så länge. Man sprutar på morgonen och håller upp till kanske första lektionen. Inte ens det? 


Tyvärr är en tjej i min skola väldigt allergisk mot lukter, typ. Så därför kan man inte spruta på lite när man känner för det :( 
Men dom luktar ju fantastisk när dom väl luktar haha.


Ett till litet minus med just dom här söta dofterna är att det kan locka till sig mycket insekter på sommaren,
Men vad gör det? Haha vill man lukta gott får man lida pin (skoja hiho)

Annars är allt bara + haha!

Kram.


Håller helt med dig att lukten går bort så fort man kommer ut, men de är ju så fina och luktar så gott :D

2014-04-21 · 17:26:12

Håller helt med dig att lukten går bort så fort man kommer ut, men de är ju så fina och luktar så gott :D

2014-04-21 · 17:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback