Skriv din beskrivning här!

Drömmar.

På sistonde har jag tänkt väldigt mycket på min framtid.
Tex. vad jag vill arbeta som, vart jag vill bo (ska inte bo kvar i Sverige) osv.
En dröm som jag kommer hålla fast vid och försöka uppfylla är att plugga ett år i USA.
 
High school.
 
Vill utveckla min engelska, prova på en helt anna miljö och upptäcka världen. Perfekt? ja.
Eftersom jag bara är 14 år så kan det ju ta några år innan jag åker iväg, hehe.
Antagligen andra året på gymnasiet, om jag fortfarande vill.
 
Det är ju inte direkt billigt.
Och jag tror (vet) att mina färldrar inte är villiga att betala hela den summan som det kommer att kosta.
Så jag kommer ju själv få spara ihop lite (mycket) pengar.
 
åhh ska åka iväg till new york på höst lovet, så taggaddd:D
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback