Skriv din beskrivning här!

Photoshoot.

Idag hade jag och Alexandra en photoshoot efter skolan :D
Vi åkte först till täby, vandrade runt i typ ett år för att hitta den "perfekta platsen" haha, sen till kista för att köpa godis och sedan hem till mig.
Det var jätte kul, även om det kanske var lite kallt, hehe.
 
Bilder kommer upp senare eftersom Alex har dom på sin kamera.
 
Har lite bloggtorka atm men ska göra lite tidsinställda inlägg efter middagen
 
Kram.
 
 
 
 


Hej! Jättefin blogg! Ett tips bara kan vara att göra texten lite mörkare, lite jobbigt att läsa det ljusgråa på det vita.

Kram!

Svar: Tack :) Jag har också tänkt på det, men dock så är jag inte så jätte duktig med design osv. Funderar på att byta design helt och hållet faktiskt. Kram.
Laura Elisa

2013-10-18 · 19:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback