Skriv din beskrivning här!

Utvilad.

Vaknade imorse med en skön känsla i kroppen, tror det är att jag är utvilad. 
Eftersom det inte blev så jätte sent igår gick ja och la mig när jag kom hem. haha 
måste ha sovit ett par timmar. 
Har iallafall tagit en long skön dusch och satt på mig mjukiskläder. åh va sköt med en slappdag.
Måste ju spara på energin till mellandags rean ;-))
Ska ligga i sängen hela dan med en kopp te och favorit boken jag har atm.
 
Vad fick ni i julklapp? 
 

Några av mina fina julklappar jag fick av papi o mami <3 
Hälften av pengarna fick jag av farmor <3
Är så tacksam för allt och trodde verkligen inte att jag skulle få det jag fick. 
Gott nytt år. 
 
 atm bild, naturell haha. 
 
Kram.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback