Skriv din beskrivning här!

2014.

Åh är såå taggad på nytt år!
Vill egentligen bara lämna allt skit bakom mig som har hänt det här året :D
Ska försöka göra drastiska förändringar i mitt liv till det bättre. 
 
Ni kanske inte visste om det men jag har en såkallad "memory jar" alltså under hela året har jag skrivit ner både bra och dåliga, roliga och tråkiga saker som har hänt under hela 2013.
Funderar på om jag kanske skulle göra ett långt inlägg om mitt år som kommer att komma upp på nyår? 
 
Åkte till täby idag runt 11 (?) typ med mamma. 
Köpte inte så mycket, maybellines FIT me foundation stick (eftersom min från benefit tog slut) :(
Är väldigt spänd på att prova den och har hört mycket braaa.
 
Köpte lite nödvändigheter som underkläder osv. 
 
Sedan från LUSH köpte jag deras läppskrubb. Har velat ha den så sjuukt länge och nu var det halva priset så tänkte; varför inte ;))
 
smakar cola, mumsss.
 
Kram.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback