Skriv din beskrivning här!

Ett tag sen !

Hej!
Vill först och främst be om ursäkt för hur dålig jag är på att blogga.
Men har faktiskt haft fullt upp med praoen den här veckan.
Påtal om praoen, skönt att den är slut nu. Jag menar, man kommer kanske typ sakna vissa där för alla var verkligen super snälla, men det ska samtidigt bli skönt att komma tillbaka till sina vanliga rutiner och träffa kompisarna!

Har spenderat dagen med farmor idag. Vi åkte in till Östermalmstorg och gick runt lite i affärer, tog en liten fika inne på nk, prata osv. Vart en lyckad dag om man bortser det hemsk vädret som inte verkar vilja sluta.

Fick med mig två snygga tröjor hem, en från Zara och en från H&m.
När jag köpte klänningar till konfan och skolavslutningen med mamma köpte jag även ett linne.
Har även äntligen fått tag på mitt efterlängtade plånbokskal.
Funderar på om det kanske blir en till sväng in till stan imorgon? 
Hm, är verkligen shoppsugen!

Det jag nyss rabbla upp kommer komma upp i nästa inlägg.
En liten mini haul helt enkelt ;)

Kram. 


Så här såg himlen ut igår kväll från mitt rum. Tog tillfället i akt och tog en bild.
Inga filter har lagts på.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback