Skriv din beskrivning här!

Pinsamt

Så sjukt dålig stil aatt bara försöka skämma ut folk med avsikt genom anonymitet.
Det visar vem du är och inte jag. 
Dessutom vet jag att det är du gumman, men skit i drama,
 så nu ska jag släppa det och skita fullständigt i dej :D

Var bara tvungen att visa tjejen att jag vet vem hon är ^

Aja nu släpper vi det! 
Hur mår ni? Jag mår väldigt bra för utom att mina fötter värker. Haha
Har somsagt proat på Coop i Enebyberg.
Inte det roligaste, men man märker att det är väldigt lärorikt.
Vi har bl.a. frontat halva butiken dvs. Att man tar fram varorna på hyllan längst fram, så det ser snyggare och prydligare ut. 
Sedan har jag packat upp frysvaror och känt mig väldigt löjlig med röd rutig skjorta och grå fula byxor.

Även om jag hat typ cyklat 8km idag totalt ska jag dra ut på en promenad snart. 
Sedan ska jag städa mitt rum lite, eller rättare sagt bara fixa iordning lite saker som ligger på golvet.
Får se om jag ska rensa garderoben också, och ya fram vårkläderna.

Ni får ett uppdaterat inlägg helt enkelt, senare.

Kram







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback