Skriv din beskrivning här!

Kvällsångest

Har lite kvällspngest såhär på kvällen.
Fick en riktig kick efter middagen, satte mig framför skrivbordet, tog fram papper och penna och börja skriva på mitt tal.
Det tog typ 5 minuter och så hade jag ett tal framför mig jag vart riktigt nöjd med. 
(Ska såklart göra lite småändringar osv) 

Men här kommer problemet., (heheh)
JAG HAR SÅN J*VLAA SCENSKRÄCK.
Asså har ingeen blekaste aning varför.
När man väll fått upp mig på en scen så är det inga direkta problem, det är dom tio första sekunderna är jobbigast.
Men att få upp mig och få mig att våga är rent utsagt omöjligt.
Kommer säkert inte våga ställa mig framför klassen (I klassrummet!!) 
Haha, kan se en bild framför mig att jag ställer mig upp med springer ut ur klassrummet istället..

Så aa, har ångest sisådär två veckor innan man ska vara klar
med talet. 

-
Okej nytt ämne,
Håller på att kolla om Gossip Girl, eller sluta iof i tredje säsongen och har ingen aning om vilket avsnitt jag slutade på, så bestämde mig för att kolla om från början.

Hade glömt bort hur mycket jag älskade den serien.

Well well, 
Kram och ha en godare kväll 
än jag har.


Gullig bild jag snodde haha


Vilken fin blogg du har!
Kika gärna in på min om du har lust

Svar: Åh tack så mycket! Självklart kan jag göra det :)
Laura Elisa

2014-04-06 · 10:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback