Skriv din beskrivning här!

Hösten

Hejsan :D 
 
Jag har försökt hitta en snygg design ett tag, allt är inte riktigt på plats än, jag ska tex. skriva en presentation om mig själv.
 
haha jag tycker att det är så mysigt att hösten har kommit, lite kyligare, man kan ha på sig stora sköna stickade tröjor, dricka massor av te plus att man kan byta ut sommargarderoben (har tröttnat lite på den) till massa mörka fina färger. 
Sneakers och snygga boots kommer också att vara jätte poppis.
Det är ju massor av folk som redan trampar omkring i sånna!
 
Jag kommer på mig själv hela tiden att jag är inne på olika hemsidor och tittar på höstens nyheter, men har ett stort so prov på fredag :( så måste (tyvärr) lägga tid på det.
 
Hoppas i alla fall att du stannar kvar här,
 
kram -Laura 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback