Skriv din beskrivning här!

Your future.

Jag har tänkt på en sak, en sak som skrämmer lite.
Asså dom val du gör som ungdom påverkar hela ditt liv.
 
Ja, jag tror ni fattar.
Asså man är ung och dum, gör saker utan att tänka.
 
Tillexempel att skita i skolan.
Det finns säkert anledningar just då, det gör en deprimerad, stressad osv.
Men bara för att du skiter i det 'stannar' ju inte livet.
Du kommer ju fortfarande vara i behov att ett jobb senare.
 
Läskigt? ja.
 

Det har funnits stunder i mitt liv då jag bara vill släppa allting,
springa iväg och seriöst aldrig komma tillbaka.
 
Somtur är går det bra i skolan för mig justnu, eftersom jag har betsämt mig för att satsa det här 'läsåret'.
 
Vet dock inte hur jag kommer må om ett år eller två, och det är det som skrämmer mig..
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback