Skriv din beskrivning här!

Skin care routine.

 
 
 
Andvänder Sportless Deep Cleansing från ACO, den funkar sjukt bra och förhindrar breakouts osv.
Andvänder också en ansiktscrub från NIVEA. Den ska rengöra porerna på djupet. Dock tycker jag att skrubben är liite för dyr. Runt 80 kr och den gör liksom inte 'underverk'.
 
Andvänder båda produkterna varje dag, och det funkar bra.
 
 
 Jag tar bort mitt 'ögon' smink med NIVEAS Gentle Eye make-up remover.
Älskar den här eftersom den inte alls börjar svida om man får det i ögonen.
Jag är själv också ganska känslig runt ögonen, nästan ingen annan har funkat så här bra för mig.
Stort +.

Började använda LORÉAL's moisturising toner - anti dryness, för någon vecka sedan. Älskar den hittills, den återfuktar min hud jätte bra!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback