Skriv din beskrivning här!

ojdå.

Om någon har gått in på bloggen under min lilla "bloggpaus" förlåt:(
Men har haft så sjuukt mycket i skolan. Ni anar inte, allt kom bara som värsta bomben!
Prov lite här och där, diagnoser, uppsatser, läxor. Som tur har jag bara två diagnoser kvar> + ett prov.
Sen New York är taggad till maxx!
 
Om ni inte visste det så är jag en person som verkligen inte kan spara pengar.
Så fort jag får pengar/månadspeng så är dom bokstavligen slut nästa dag:')
Men är faktiskt stolt över mig själv eftersom jag har sparat typ alla mina pengar i några månader nu.
 
Behöver ju lite money där borta liksom haha.
 

Ska verkligen försöka hålla uppdateringen uppe, men nu måste jag sluta för måste plugga matte och so. eW.
 

Kram.
 
 

 
 


Fin blogg :)

Svar: tack:)) kram
Laura Elisa

2013-10-18 · 18:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback