Skriv din beskrivning här!

Janoskians.

Hade tänkt att prata om dom som sätter ett leende på mina läppar. 
Dom som seriöst får mig att skratta när jag gråter.
Dom som fanns där när ingen annan gjorde det. 
 
Janoskians.
 
Yes. Det är mina idoler.
 
Fem killar från Australien, Melbourne. 
Som inte är jättee kända, men som ändå har en fanbase på flera tusen fans.
 
Jai Brooks, Luke Brooks, Beau Brooks, James Yammouni & Daniel Sahyounie är 
The Janoskians.
 
Beau (uttalas Bo) , Jai och Luke är bröder. Jai och Luke är tvillingar.
 
Du kankse sitter och undrar nu; men vilka är dom? Vad gör dom?
 
Dom är inga sångare, (har två drivlåtar dock, finns på spotify)
Dom gör YouTube videos. Allt började med att dom typ hade tråkigt och valde att göra nån meningslös video. 
Sen la dom ut en till. Och en till.
Folk tyckte dom var helt meningslösa. Både killarna och videosarna. Men dom fortsatte.
Och det är därför jag ser upp till dom.
 
They taught me to me myself, don't give a shit about what other thinks about me.
 
 
Folk frågar varför några killar som bara är allmänt jobbiga är mina idoler.
Där har du svaret.
 
 
 
Den 31/5-2013 hände det. Jag träffade dom ♥
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback