Skriv din beskrivning här!

Imorgon bär det av.

Förlåt för så dålig uppdatering men efter ultraljudet så åt jag lunch, åkte hem och börja packa och sen har jag bara gjort massa tidsinställda för en vecka framåt. 

Hur mår ni föresten?

Jag är lättad över att det inte var något med magen som typ gallsten eller vad det va dom sa. Fast det var skitstelt för först kommer en sur tant och ba;

"Ja du kan ta av dig och lägga dig på britsen"

Jag tar av mig min jacka och kofta.
Men nejnej, allting skulle ju av så där ligger jag.

Sen helt plötsligt säger hon att han kommer snart.
Jag ba whattttt?! Asså seriöst jag låg med bara bh på en brits och så ska en gubbe komma.

Det var skiitstelt men det gick bra. Lol.

IMORGON BÄR DET AV TILL USAA! 

Måste iochförsig upp klockan halv 5 så jag ska gå och lägga mig snart. Tagga 8 timmars lång resa..



Kommer att ta sjukt mycket bilder så ni får förbereda er för en liten bildbomb när jag kommer hem haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback