Skriv din beskrivning här!

Winter.

Var är den?! Knappt halva december har gått men det finns ändå ingen snö? 
Det kom ju lite här om dagen, men när jag gick ut imorse var allt borta :(
 
Noll noll noooll julkänsla ugh var är den? 
 
Har någon av er läst "the fault in our stars"? Har velat läsa den boken så sjukt länge men har aldrig orkat ta tag i saken och få tag på den. 
Haha, visade mamma och pappa den nyss, finns nämligen på cdon.com ;))
 
  Aja, det var en seg dag i skolan idag. Matte, språk, svenska, bild, ew. 
Hade elevensval, cambridge också. Ovanligt tråkigt och olärorikt. 
 
Alexandra hade bytt därifrån idag till idrott så jag var ju ensam..
Satt i ett hörn ensam med musik i lurarna, haha läraren blev skitsur och började typ skrika på mig.
Men men, hon hatade redan mig :D 
Ska byta därifrån nästa termin. 
 
 
Ger er en snygg bild på Ian, åh!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback